Miért érdemes marketinggel foglalkozni illetve marketing témájú szakdolgozatot írni?

A legfrissebb Szonda Ipsos kutatások szerint a magyar kis- és középvállalkozások kétharmada semmilyen marketing eszközt nem használ. Ahhoz, hogy legalább minimális szinten fel tudjuk venni a versenyt a multikkal, ezen változtatnia kell a magyar vállalkozóknak és ehhez jól képzett marketing szakemberekre van szükség.

Mitől jó egy marketing szakdolgozat?

# jól átgondolt vázlat és megfelelő címválasztás
# koncepciózus, strukturált, van célja és a szakdolgozat írója ezt meg tudja fogalmazni
# szakmai (marketing) nyelvezet használata
# kiváló szakmai munka - A szakdolgozat azt üzeni, hogy a végzős a vele szemben támasztott szakmai követelményeket magas szinten teljesíti a marketing témakörben.
# önálló elemzés - A szakdolgozat releváns része a megalapozott marketingkutatásokra épített személyes vélemény.


Egy jól elkészített marketing szakdolgozat garancia és referencia lehet arra, hogy a hallgatók a diploma megszerzése után hasonló jellegű, magas színvonalú elemző munkára képesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgozatbank.blog.hu/api/trackback/id/tr342614382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása